بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 18:50:0
بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

تهران - الکوثر : دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تداوم تجاوز و هتک حرمت مسجد الاقصی به دست صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تداوم تجاوز و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها را بشدت محکوم می‌نماید. امروز وضعیت وخیم سرزمین‌های اشغالی اقتضا می‌کند همه ملت‌ها و آزادیخواهان جهان این توطئه شوم صهیونیست‌ها علیه مقدسات اسلامی و مسیحی را که در سایه سکوت و انفعال مجامع بین المللی و حقوق بشری و خیانت آشکار و خبیثانه برخی سران عربی در حال انجام است محکوم نمایند.
صهیونیسم جهانی و دولت راست افراطی صهیونیستی با هدف تشکیل حکومت نژادپرست یهودی و بنای هیکل واهی سلیمان در مکان مسجد الاقصی تلاش دارد تا فلسطین و هویت ملت فلسطین را در سرزمین‌های اشغالی محو کند. صهیونیست‌ها باید از خواب خرگوشی بیدار شوند و فکر نکنند در سایه عادی سازی روابط با برخی کشور‌های عربی می‌توانند حقوق مشروع ملت فلسطین و ملت‌های اسلامی و مسیحی در قدس شریف و مسجد الاقصی را از آن‌ها سلب و غصب نمایند. رژیم صهیونیستی مستأصل باید بداند مقاومت و ملت فلسطین و جوانان سرزمین‌های اشغالی و منطقه بیش از هر زمان دیگر برای دفاع از مسجد الاقصی و رهایی سرزمین‌های اشغالی آماده هستند.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار جدی به عواقب و پیامد‌های این تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی بار دیگر از مجالس اسلامی و جهان و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهد تا با محکومیت تجاوزات و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، از تداوم هتک حرمت مسجد الاقصی که می‌تواند موجب تنش و چالش در تحولات منطقه شود ممانعت نمایند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401 - 18:22:23