خاتمی : راهپیمایی روز قدس دشمنان را به خشم می‌آورد

جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 15:26:0
خاتمی : راهپیمایی روز قدس دشمنان را به خشم می‌آورد

تهران - الکوثر : خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر لزوم حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز قدس دشمنان را به خشم می‌آورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت الله «سید احمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران در آستانه روزجهانی قدس و برگزاری با شکوه راهپیمایی این روز افزود: هفته آینده اولین راهپیمایی روز قدس که بعد از دوسال تعطیلی این مراسم بر اثر شیوع بیماری کرونا، برگزار می‌شود،  بی‌تردید عمل صالح و از گام‌های کاملاً خداپسندانه است.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه هر گامی که دشمن را به خشم بیاورد عمل صالح است و گام‌های راهپیمایی روز جهانی قدس اهمیت ویژه ای دارد، گفت، صهیونیست سازی مسجد الاقصی و بیرون راندن فلسطینیان از قبله اول مسلمانان جهان و جایگزین کردن شهرک‌نشینان، توطئه‌ای بزرگ است و باید در روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل، فریاد بلند مخالفت با اشغالگری سر داد.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امید داشت با سازش برخی از  کشورهای عربی منطقه، آرامش در سرزمینهای اشغالی حاکم شود اما فلسطینی‌ها با عملیات شهادت طلبانه، توطئه‌های رژیم‌صهیونیستی را ناکام گذاشتند.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به رفتار سخیف اهانت به قرآن در سوئد و حمایت پلیس و دولت این کشور از این رفتار سخیف و جاهلانه به بهانه آزادی بیان افزود: اهانت به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان آزادی بیان نیست و ادامه این  حرکات سخیفانه به ضرر دولتهای اروپایی است.
خطیب نماز جمعه درباره تحولات اخیر افغانستان هم گفت: انفجارهای تروریستی در این کشور درد آور بوده و وظیفه دولت موقت طالبان است تامین امنیت شهروندان این کشور را تامین کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 15:6:35