نُجَباء: مقاومت، نبض آرمان فلسطین است

شنبه 20 فروردین 1401 - 11:51:22
نُجَباء: مقاومت، نبض آرمان فلسطین است

تهران- الکوثر: رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء با انتشار پیامی در تجلیل از عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در تل‌آویو اعلام کرد: مقاومت، نبض و نیروی پیشران آرمان فلسطین است که از حرکت باز نمی‌ایستد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی النجباء گفت که اقدام فداکارانه شهید «رعد حازم» (مجری عملیات استشهادی ضدصهیونیستی) دلیلی آشکار بر حتمی بودن نابودی اسرائیل است.

به گزارش وبسایت جنبش نجباء، الاسدی تصریح کرد: آرمان فلسطین زنده می‌ماند و مرور زمان یا خیانت سازشکاران، از فروزانی شعله‌اش نخواهد کاست.

در عملیات پنجشنبه شب یک جوان فلسطینی در خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو، سه صهیونیست کشته و بیش از 10 نفر نیز زخمی شدند؛ عملیاتی که بی سابقه توصیف شده است.

این عملیات ضمن مختل کردن بسیاری از خدمات شهری در تل‌آویو، موجی از ترس را در وجود ساکنان، نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به وجود آورده است.

رئیس شورای سیاسی النجباء در ادامه با اشاره به خیانت برخی کشورهای عربی که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کردند، تأکید کرد: هر قدم سازشکاران به‌سوی اسرائیل، با پاسخ متقابل روبرو خواهد شد.

وی افزود: سازشکاران خواهند دید، هر قدمی که به‌سوی صهیونیست‌ها و رژیم موهوم آنان بردارند، متقابلا با گام‌هایی روبرو می‌شود که به آن‌ها ثابت می‌کند نابودی‌شان حتمی بوده و در این میان، فقط مسأله زمان مطرح است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 20 فروردین 1401 - 11:51:13