نگرانی سران رژیم صهیونیستی درپی عملیات شهادت طلبانه در تل آویو

جمعه 19 فروردین 1401 - 18:10:33
نگرانی سران رژیم صهیونیستی درپی عملیات شهادت طلبانه در تل آویو

تهران - الکوثر : در پی عملیات شهادت طلبانه در تل آویو ،وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دستگیری ۲۰۰ فلسطینی خبر داد و تهدید کرد،در صورت لزوم هزاران بازداشتی نیز به آن افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «رعد فتحی عازم» جوان فلسطینی پنج شنبه شب  در منطقه «دیزنگوف» تل آویو  در  یک عملیات مقاومتی، 2 صهیونیست را به هلاکت رساند و 16 نفر دیگر را زخمی کرد.

افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی فلسطینیان به عمق تل آویو طی روزهای اخیر موجب وحشت و نگرانی مقامات و شهرک‌نشینان صهیونیست و افزایش شدید تدابیر امنیتی شده‌ است.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروزجمعه درسخنانی مدعی شد، این رژیم از تمام ظرفیت های اطلاعاتی و فعالیت‌های تهاجمی و دفاعی لازم برای جلوگیری از موج عملیات فلسطینیان استفاده خواهد کرد.

گانتس افزود: ما به ارتش، شین بت (سازمان امنیت داخلی اسرائیل) و سرویس‌های امنیتی آزادی کامل می‌دهیم تا با موج عملیات فلسطینی مقابله کنند. او متعهد شد که در پاسخ به عملیات تل آویو، عملیات امنیتی را از نظر حمله، دفاع و اطلاعات گسترش دهد. 

اُفیر جندلمن سخنگوی نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز امروز  از برگزاری نشست اضطراری نفتالی بنت برای ارزیابی وضعیت با حضور وزرای جنگ و امنیت داخلی و روسای دستگاه‌های امنیتی خبر داد.

ایندیپندنت هم امروز نوشت، یک سری حملات مرگبار در اسرائیل که به کشته شدن چندین صهیونیست انجامید، سران این رژیم را متحمل فشار زیادی کرده است.

رژیم صهیونیستی برای ماه رمضان، عید پسح و عید پاک در بالاترین سطح آماده باش قرار دارد که این موضوع  باعث ایجاد خشونت‌های بیشتری میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 19 فروردین 1401 - 18:10:22

دسته بندی :