رئیسی : جنایت مشهد به دست عنصر تکفیری آمریکایی صورت گرفت

چهار شنبه 17 فروردین 1401 - 10:12:46
رئیسی : جنایت مشهد به دست عنصر تکفیری آمریکایی صورت گرفت

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن جنایت در حرم مطهر امام رضا (ع) تصریح کرد، قطعاً این حادثه ناگوار به دست یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی اعلام کرد، حادثه دیروز در آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام که مأمن تمامی انسان‌های آزاده جهان فارغ از هرگونه دین و مذهب است، باعث تأثر و جراحت قلبی اینجانب و همه محبان این امام رئوف شد.

رئیسی افزود، قطعاً این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه‌های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش علاقه‌مندان به اسلام و ایران اسلامی شده و رسوایی جریان‌های انحرافی را به همراه خواهد داشت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات کشور را مکلف کرد با همکاری همه نهادهای ذی‌صلاح به سرعت تمامی عوامل مؤثر حادثه روز گذشته مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطلاع عموم مردم برسانند. 

عصر سه شنبه فردی تکفیری در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا علیه السلام امام هشتم شیعیان جهان در مشهد، با چاقو به سه زائر روحانی حمله کرد؛ بر اثر این حمله یک روحانی به شهادت رسید و دو نفر دیگر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرد ضارب نیز به کمک عوامل انتظامی و یگان حفاظت دستگیر شد و در اختیار عوامل اطلاعاتی و امنیتی ایران قرار گرفته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 17 فروردین 1401 - 10:12:37