سرلشکر موسوی:از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان خسارت‌ بار است

چهار شنبه 11 اسفند 1400 - 11:45:37
سرلشکر موسوی:از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان خسارت‌ بار است

تهران - الکوثر : فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد : از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان خسارت‌بار است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم سی و یکمین دوره دانش‌ آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که امروز (چهارشنبه) در دانشگاه جنگ ارتش برگزار شد  گفت: حوادث امروزه جهان نشان داد که از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان چه عواقب خسارت‌ باری برای کشور در پی خواهد داشت. 
" امیر سرلشکرموسوی "  افزود : حوادث امروز جهان به روشن‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد که عزت، اقتدار، استقلال و امنیت یک کشور و یک ملت  نه با اتکاء به بیگان بلکه  در سایه اتکا به مردم خود تحقق می‌یابد.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد:  تلاش‌ های مذبوحانه دشمنان و منافقین برای تضعیف ارتش و سپاه اهداف شوم و خائنانه‌ای را دنبال می‌کند  و با استفاده از پنجره‌ های نحس شبکه‌ های ماهواره‌ای و فضای مجازی در خدشه‌ دار کردن قدرت دفاعی و ملت ایران، اهداف شیطانی نظام سلطه به سرکردگی نظام مافیای آمریکا را دنبال می‌کنند تا به استقلال و اقتدار این کشور سربلند لطمه بزنند.
سرلشکر موسوی تاکید کرد: جلال و اقتدار؛ عاریتی و قرض گرفتی نیست و با اتکا به دیگران حاصل نمی‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 11 اسفند 1400 - 11:45:28