در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت بدرالدین

دبیرکل انصارالله: رژیم‌های مزدور، دشمن محور مقاومت هستند

یک شنبه 8 اسفند 1400 - 18:18:55
دبیرکل انصارالله: رژیم‌های مزدور، دشمن محور مقاومت هستند

تهران- الکوثر: دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: رژیم‌های مزدور در صدد تضعیف توانایی‌های ملت فلسطین هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت سید حسین بدرالدین گفت برخی تلاش می‌کنند چهره رژیم صهیونیستی را از یک اشغالگر غاصب به یک دوست که باید با آن ائتلاف و همزیستی داشت تغییر دهند.

وی افزود: کسانی که با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده اند دیدگاه منفی نسبت به مقاومت فلسطین دارند. در همین حال رسانه‌های مخالف تلاش می‌کنند وجهه فلسطین را با این ادعا که رزمندگان آن به نفع ایران تلاش می‌کنند خدشه دار کنند.

وی ادامه داد: رژیم‌های مزدور کوشش می‌کنند همه توانایی‌ها و مظاهر قدرت ملت فلسطین را کوچک بشمارند و موضع اسرائیل را تقویت کنند.

دبیرکل انصارالله یمن گفت در امت عربی و اسلامی رژیم های مزدوری وجود دارند که بدیهیات و اصول ثابت مورد توافق امت اسلامی و عربی را به دیده منفی می نگرند. این رژیم ها با حزب الله دشمنی می کنند و به جنگ رسانه ای و سیاسی و اقتصادی به آن پرداخته اند و برای محاصره آن پول خرج می کنند.

وی گفت : حزب الله جنبش مقاومی است که برای امت عربی و اسلامی پیروزی های بزرگی آفرید و آبروی امت را در مبارزه با دشمن اسرائیلی حفظ کرد. رژیم های مزدور همچنین با ایران و سوریه و عراق و ملت مظلوم بحرین و ملت یمن دشمنی می کنند. این رژیم ها امروز آشکارا با دشمن امت اسلامی ائتلاف برقرار کرده اند.

 سید عبدالملک بدرالدین گفت: انکار حقایق و حملات همه جانبه نیرو‌های دست نشانده همان چیزی است که رهبر شهید هنگام حرکت در طرح قرآنی خود از آن رنج می‌برد.

وی با اشاره به اینکه رهبر شهید در سایه حمله شدید غرب آمریکا و اسرائیل حرکت خود را شروع کرد افزود: همراهی رژیم‌های دست نشانده با حمله غرب تقریباً باعث شد که آمریکا و اسرائیل بر امت اسلامی و مردم ما تسلط کامل داشته باشند.

دبیر کل جنبش انصارلله یمن گفت: اقدام آمریکا تحت عنوان "مبارزه با تروریسم" یک اقدام خصمانه است، حتی اگر برخی با آن متحد شوند.

وی افزود: تسلیم شدن در برابر طرح آمریکایی به آمریکا، کنترل مستقیم را برای مدت طولانی می‌داد و روند آزادسازی را پرهزینه و کُند می‌کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


یک شنبه 8 اسفند 1400 - 18:13:50

پربازدیدها