پروژه عادی سازی امارات لنگ می زند!

پروازهای رژیم صهیونیستی به مقصد دوبی متوقف خواهند شد

یک شنبه 8 اسفند 1400 - 18:10:52
پروازهای رژیم صهیونیستی به مقصد دوبی متوقف خواهند شد

تهران- الکوثر: یک رسانه عبری‌زبان خبر داد راه‌حل موقت انجام یک پرواز در هفته هم نتوانست مشکل امنیتی به‌وجودآمده بین اسرائیل و شیخ‌نشین دوبی را حل کند و تا چند روز دیگر تمام پروازها به فرودگاه دوبی متوقف خواهند شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد از حدود 12 روز دیگر تمام پروازهای شرکت‌های اسرائیلی از فرودگاه بن‌گوریون به دوبی متوقف خواهند شد.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان، به‌دلیل اختلاف بر سر نحوه تأمین امنیت پروازهای شرکت‌های هوایی اسرائیل که بین اسرائیل (فلسطین اشغالی) و امارات متحده عربی پرواز می‌کنند، از روز 8 مارس این پروازها به‌مقصد دوبی متوقف خواهند شد و به‌جای آن تمام پروازها در فرودگاه ابوظبی به زمین خواهند نشست.

شرکت هوایی آرکیا هم در واکنش به این بحران امنیتی هم اعلام کرد راه‌حلی برای ادامه برقراری این پروازها به دوبی پیدا نشده است و این شرکت تمام پروازهای خود را به‌مقصد فرودگاه ابوظبی انجام خواهد داد و مسافران این شرکت می‌توانند بقیه مسیر را که حدود 45 دقیقه است به‌وسیله اتوبوس‌‌هایی که برای آنها تدارک دیده می‌شود، طی کنند.

گفتنی است اعتراض نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به تدابیر امنیتی موجود در فرودگاه دوبی باعث شد پروازهای انجام‌گرفته سه شرکت هوایی اسرائیلی به دوبی به یک پرواز در هفته تقلیل یابند و اکنون نیز مقرر شد از 8 مارس به‌طور کامل متوقف شوند.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان به‌رغم روابط گرم موجود بین دو طرف، اما اختلاف نظر قابل‌توجهی در زمینه مسایل امنیتی وجود دارد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


یک شنبه 8 اسفند 1400 - 15:32:10