امام جمعه موقت تهران :

ایران جزء چند قدرت دفاعی برای امنیت منطقه و جهان اسلام است

جمعه 29 بهمن 1400 - 14:58:24
ایران جزء چند قدرت دفاعی برای امنیت منطقه و جهان اسلام است

تهران - الکوثر : خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو چند قدرت دفاعی برای امنیت منطقه و جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت‌الاسلام «محمدحسن ابوترابی‌فرد» در خطبه های امروز نماز جمعه تهران تصریح کرد: اقتدار سیاسی و دفاعی و علمی و امنیت و این جایگاه فاخر ایران در جهان اسلام و رویش اندیشه ناب اسلامی دستاورد نگاه به این دو اصل و رکن اساسی توسعه و پیشرفت است که باید مورد توجه مدیران ارشد و میانی و آحاد جامعه باشد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه تمام اقتدار و دستاوردهای نظام در منطقه و جهان و ایران اسلامی در طول ۴ دهه گذشته مرهون قدم‌هایی است که در راه توسعه و پیشرفت برداشته شده است، افزود: دستاوردهای حکمرانی اسلامی، تربیت انسان‌هایی دست‌یافته به قله‌های دانش و برخوردار از زندگی مادی و آراسته به اخلاق است.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، گفت: معظم‌له در فرمایشات‌شان به این حقیقت تأکید کردند که برای رسیدن به هدف تمدن اسلامی و قله‌های آن، زیرساخت‌ها باید توسعه پیدا کند.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴ دهه در سایه اندیشه ناب دینی و رهبری و مدیریت مبتنی بر آموزه‌های الهام شده به خصوص شهدا و خانواده‌های آن‌ها، جانبازان و ایثارگران راه را برای خلق قدرت امنیت فراهم کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 بهمن 1400 - 14:52:44