افشاگری الخزعلی از پشت پرده حوادث اخیر عراق

یک شنبه 10 بهمن 1400 - 15:36:57
افشاگری الخزعلی از پشت پرده حوادث اخیر عراق

تهران- الکوثر: دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: حوادثی که در عراق در جریان است در چارچوب توطئه‌های شرارت بار انگلیس، اسرائیل و امارات در کشورمان و منطقه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: حوادثی که در عراق در جریان است در چارچوب توطئه‌های شرارت بار انگلیس، اسرائیل و امارات در کشورمان و منطقه است.

الخزعلی گفت: هیچ گونه ارتباطی میان حمله به منطقه سبز بغداد با گردان‌های مقاومت وجود ندارد.
وی در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) تصریح کرد: توطئه‌هایی که در عراق در جریان است و شر و بدی را برای عراق می‌خواهد، ناشی از طرح‌های امنیتی اطلاعاتی انگلیسی و اسرائیلی و اماراتی است.

الخزعلی افزود: ما به خوبی می‌دانیم که حوادثی که در منطقه و به ویژه در کشور عراق در حال رخ دادن است هیچگاه با توطئه‌های سری و مخفیانه اسرائیل بی ارتباط نیست چرا که اسرائیل به صورت مخفیانه اهداف خود را به اجرا در می‌آورد بدون اینکه به صورت آشکار وارد صحنه شود. ما همچنین می‌دانیم چه کسانی این توطئه‌ها را  انجام مي دهند توطئه‌های خارجی که شرارات و بدی را برای عراق می‌خواهند در واقع توطئه‌های امنیتی و اطلاعاتی انگلیس است همچنین همه می‌دانند امارات چه توطئه‌هایی می‌کند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی


یک شنبه 10 بهمن 1400 - 11:10:17