فرمانده کل سپاه: بخشی از انتقام سخت هنوز باقی مانده است

دو شنبه 20 دی 1400 - 14:17:34
فرمانده کل سپاه: بخشی از انتقام سخت هنوز باقی مانده است

تهران- الکوثر: سرلشکر سلامی گفت: بخشی از انتقام سخت را گرفته‌ایم و بخش دیگری از آن هنوز باقی مانده است و مطمئناٌ همه این را می‌دانند، مقامات آمریکایی باید بدانند که نمی‌توان به ملتی تهاجم کرد و از انتقام متقابل او در امان بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت شهدای عرفه که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را سیلی سخت توسط ایران بر صورت آمریکایی دانست و تأکید کرد: آمریکا ما را تهدید به مقابله کرده بود در حالی که ما یک صحنه نبرد جنگ جهانی را مردانه مدیریت کردیم و مانند آمریکایی‌ها یک فرمانده بی‌سلاح را که به دعوت مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، نیمه‌شب ترور نکردیم.

سرلشکر سلامی گفت: بخشی از انتقام سخت را گرفته‌ایم و بخش دیگری از آن هنوز باقی مانده است و مطمئناٌ همه این را می‌دانند، مقامات آمریکایی باید بدانند که نمی‌توان به ملتی تهاجم کرد و از انتقام متقابل او در امان بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این میدان مبارزه و نبرد، ما از مخاطرات سختی‌ها عبور کرده‌ایم و صاحب قدرت هستیم و از استقلال خود به زیبایی می‌توانیم دفاع کنیم و هیچ نگرانی از دشمنان خود نداریم، با همت و اراده‌ای که امروز در مجموعه نظام به‌وجود آمده است، باید بر مشکلات غلبه کنیم. این ظرفیت‌ها در کشور ما به اندازه کافی وجود دارد و از ملتی فهیم و آگاه برخورداریم و این همه نعمت می‌تواند یک کشور را به تراز تمدن‌های بزرگ جهان برساند و نقشه گام دوم انقلاب نیز همین است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 20 دی 1400 - 14:17:24