حزب الله لبنان : برابر هجمه‌های سعودی سکوت نمی کنیم

شنبه 18 دی 1400 - 10:9:5
حزب الله لبنان : برابر هجمه‌های سعودی سکوت نمی کنیم

تهران - الکوثر : معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان موضع گیری خصمانه مقامات سعودی علیه حزب الله را همسو با مواضع رژیم صهیونیستی درباره مقاومت لبنان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به موضع‌گیری خصمانه مقامات سعودی علیه حزب الله واکنش نشان داد و گفت: این موضع گیری رژیم سعودی، طیف گسترده‌ای از لبنانی‌ها را هدف قرار می‌دهد.

شیخ علی دعموش با اشاره به سیاست‌های توهین آمیز و خصمانه ریاض علیه لبنان و لبنانی‌ها تاکید کرد: سیاست نظام سعودی کرامت لبنان را خدشه دار می‌کند و کشور را در معرض باج خواهی بیشتر نظام سعودی قرار می‌دهد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین  تاکید کرد: از این پس درباره حملات و هجمه‌های سعودی ساکت نخواهیم ماند. هر آنکه درب را می‌کوبد، جواب خواهد شنید.

گفتنی است، عربستان سعودی چند ماهی است که به بهانه اظهارنظر «جورج قرداحی» وزیر اطلاع رسانی سابق لبنان در انتقاد از جنگ یمن، روابط خود با این کشور را قطع کرده است. پس از استعفای قرداحی نیز سعودی‌ها حاضر نشده‌اند روابط خود در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی با لبنان را از سر گیرند.

اخیراً، شاه سعودی در سخنرانی سالانه خود ، با تروریست خواندن حزب‌الله لبنان از مردم و مسئولان این کشور خواست که در مقابل  حزب‌الله بایستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 18 دی 1400 - 10:8:58

دسته بندی :