رئیس انستیتو پاستور: واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در کودکان و شیرخواران را دارد

سه شنبه 14 دی 1400 - 14:8:22
رئیس انستیتو پاستور:  واکسن پاستوکووک قابلیت استفاده در کودکان و شیرخواران را دارد

تهران- الکوثر: رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: پاستو کووک قابلیت استفاده در کودکان ۲ سال به بالا و شیرخوران دارد و زیرساخت این واکسن در کودکان سالیان سال استفاده شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علیرضا بیگلری افزود: اغلب واکسن‌هایی که در جهان برای کودکان مصرف شده اند چینی و آمریکای هستند، چون زودتر از واکسن‌هایی دیگر توانستند تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را اخذ کنند.

وی ادامه داد: واکسن انستیتوپاستور ایران مشترک با کشور کوبا ساخته شده و با توجه به نتیجه کار آزمایی بالینی در کشور کوبا روی کودکان و نتایج خوبی که در ایران روی بزرگسالان انجام شده است واکسنی است که به لحاظ نوع طراحی، از زیر ساختی استفاده شده است که قابلیت تزریق به کودکان و شیرخواران دارد.

بیگلری گفت: پلتفورم یا زیرساخت این واکسن کونژوک است یا ترکیبی همانند واکسن ذات الریه، پنوموکوک و واکسن مننژیت است و این زیرساخت در کودکان سال‌ها شده است و برای کودکان ایمن و بدون خطر است.
رئیس انستیتو پاستور گفت: این واکسن از واکسن‌هایی است که با رعایت دقیق الزامات قانونی سازمان بهداشت جهانی انجام شده است و بزودی تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را می‌گیرد و در چندین کشور هم برای کودکان بالای ۲ سال استفاده شده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


سه شنبه 14 دی 1400 - 14:8:14