گرامیداشت شهادت فرماندهان شهید مقاومت در سوریه

دو شنبه 13 دی 1400 - 10:39:13
گرامیداشت شهادت فرماندهان شهید مقاومت در سوریه

تهران- الکوثر:  حرم حضرت زینب کبری (س) در دمشق، پذیرای مراسم آغاز هفته گرامیداشت دومین سالروز شهادت فرماندهان شهید مقاومت در سوریه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حرم حضرت زینب کبری (س) در دمشق، شاهد برگزاری مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت فرماندهان شهید مقاومت در سوریه بود. اهالی شهر دمشق و حومه آن حضور چشمگیری در مراسم تجلیل از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش داشتند.

شیخ خلدون الخانی رئیس برنامه آشتی ملی در شهر دمشق که در این مراسم حضور داشت ، به خبرنگار ما گفت، مردم سوریه یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را گرامی می دارند و با آنها عهد و پیمان می بندند که راهشان ادامه خواهد داشت. 
ایلی یازجی پژوهشگر مسیحی هم گفت، ما مدیون ملت برادر ایران هستیم که امروز پرچم اهل بیت (ع) را در دست دارند و در برابر دشمنان از مسیحی قبل از مسلمان دفاع کردند.
برپایه این گزارش ، شرکت کنندگان در این مراسم از همه طیفها بودند، از افسران ارشد ارتش ، تا سران عشایر و رهبران مذهبی

عبده حسین شیخ عشیره حرب از ملت مسلمان ایران قدردانی کرد و گفت: عشایر سوریه هرگز لطف و فضل ملت مسلمان ایران را فراموش نخواهیم کرد که ما را از یوغ تکفیریان نجات داد.
شیخ ابراهیم حسین شعبان از رهبران مذهبی دروزیهای سوریه نیز با تاکید بر ادامه راه استکبار ستیزی شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش گفت: مردان غیوری که مشعل مکتب سردار دلها را فروزان نگهداشتند، تروریسم را از این منطقه ریشه کن خواهند کرد.
وی افزود، شاگردان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهندس را که قهرمانانه در برابر آمریکای مستکبر ایستادند، جولان و قدس شریف را به آغوش امت بازخواهند گرداند.
همچنین گروه های مبارز فلسطینی که اقتدار مقاومت را در سرزمینهای اشغالی نتیحه نگاه راهبردی حاج قاسم سلیمانی می دانند، در این مراسم حضور پیدا کردند.
اکرم عبید عضو ائتلاف این گروه گفت: اقتدار مقاومت مرهون نگاه راهبردی سید شهدای مقاومت است، موشکهای مقاومت در نبرد سیف القدس نشان داد که صهیونیستها در هیچ جای فلسطین اشغالی امنیت ندارند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


دو شنبه 13 دی 1400 - 10:14:21