حضور پرشکوه مردم عراق در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

دو شنبه 13 دی 1400 - 10:5:51
حضور پرشکوه مردم عراق در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تهران- الکوثر:  ده‌ها هزار نفر از مردم عراق یکشنبه شب با تجمع در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد، یاد و خاطره فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران و نایب رئیس سازمان حشد الشعبی را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  مردم عراق یکشنبه شب به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد و در محل شهادت دو شهید و یارانشان تجمع کردند.

معترضان همچنین تصاویر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون رئیس حشد الشعبی عراق که در حمله آمریکا در سال ۲۰۲۰ به مقام شهادت نایل آمدند و پرچم‌های حشد الشعبی را در دست داشتند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که به ‌دلیل حضور ده‌ها هزار نفری مردم عراق در مراسم گرامیداشت شهیدان سلیمانی و المهندس در محل ترور آنها در جاده منتهی به فرودگاه بغداد، فعالیت این فرودگاه به ‌طور موقت متوقف شده است.

«فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی در سخنانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد که ترور شهیدان سلیمانی و المهندس، باعث خواهد شد که هیچ نظامی آمریکایی در عراق باقی نماند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت پژواک و ماندگاری ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس روز به روز بیشتر می‌شود.

مردم عراق دیروز هم به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تظاهراتی را در بغداد برگزار کرد و  شعارهایی را در محکومیت آمریکا سردادند.

بامداد سوم ژانویه 2020 در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند. 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


دو شنبه 13 دی 1400 - 9:59:35

پربازدیدها