رئیسی : حضرت مسیح (ع) مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران است

شنبه 11 دی 1400 - 9:25:32
رئیسی : حضرت مسیح (ع) مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران جمعه شب در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای مسیحی، فرا رسیدن میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید ابراهیم رئیسی در این پیام‌ها، ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) خاطر نشان کرد: سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) برای ملت ایران، عزیز و مبارک است؛ و احترام ایشان نزد مسلمانان، کمتر از مسیحیان نیست.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، حضرت عیسی مسیح (ع) را مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران و الهام‌بخش آزادی‌خواهی در مبارزه علیه سلطه‌طلبان برشمرد و افزود، این پیامبر بزرگ و مادر پاک ایشان بارها در قرآن به بزرگی یاد شده‌اند.

"سیدابراهیم رئیسی" همچنین به بحران کرونا اشاره و خاطرنشان کرد، تحولات جهانی به خصوص مبارزه با پاندمی کووید- 19 نشان داد که امنیت و سرنوشت انسان‌ها به هم وابسته است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود، همکاری کشورها در این بحران به ویژه در حوزه‌ی واکسیناسیون، در مقابلِ دریغ برخی دولت‌ ها از ارسال اقلام ضروری حوزه سلامت و تحریم ‌ملت‌ها توسط آن‌ها، آشکارا نشان داد که نظام شایسته‌ی بین‌المللی، به شدت نیازمند بهره‌مندی از عقلانیت، عدالت و معنویت است.

"سیدابراهیم رئیسی" در پایان ابراز امیدواری کرد، در سال جدید میلادی، با تمسک به فضائل اخلاقی ادیان ابراهیمی و در پرتو مساعی مشترک دولت‌ها، مصائب و سختی‌ها از جهان رخت بربندد، پایداری و مقاومت ملت‌ها در احقاق حقوق خود به ثمر بنشیند و طبق بشارت و وعده‌ی مسیح (ع)، مشیت الهی مبنی بر حکومت بندگان صالح پروردگار در پهنه‌ی کره‌ی خاکی حکمفرما و بشریت رستگار شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 11 دی 1400 - 9:25:24