تاکید حزب الله بر لزوم برگزاری انتخابات در موعد مقرر

شنبه 4 دی 1400 - 19:23:33
تاکید حزب الله بر لزوم برگزاری انتخابات در موعد مقرر

تهران- الکوثر: نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در واکنش به برخی تبلیغات گمراه کننده تاکید کرد حزب الله تمایل دارد انتخابات پارلمانی در زمان تعیین شده برگزار شود، زیرا به حفظ ثبات داخلی کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ علی دعموش تاکید کرد: «مقاومت لبنان به مسیر خود ادامه می‌دهد، به گزینه‌ها و مواضع خود پایبند است و هرچه قدر که پویش‌ها و فشار‌ها علیه آن تشدید شود، از مسئولیت‌های ملی خود شانه خالی نخواهد کرد. اولویت مقاومت در این برهه از زمان شکستن محاصره لبنان و کمک به مردم و کم کردن مشکلات آنان است.»
شیخ دعموش گفت اظهارات دو روز پیش وزیر انرژی مصر مبنی بر موافقت نکردن آمریکا با انتقال گاز و برق به لبنان، نشان داد همه اقدامات سفیر آمریکا و یاوه سرایی‌های او درباره کمک به لبنان نمایشی و بی پایه و اساس است. این اظهارات همچنین به این معناست که آمریکا همچنان در مسیر حل بحران در لبنان کارشکنی می‌کند، بحران‌ها را عمیق‌تر می‌کند، درد و رنج مردم لبنان را افزایش می‌دهد و از آن بهره برداری سیاسی و انتخاباتی می‌کند.»
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین گفت: تبلیغات برخی مبنی بر این که حزب الله نمی‌خواهد انتخابات پارلمانی در زمان مقرر برگزار شود، دروغ محض است و در امتداد پویش‌های گمراه کننده و القای این نکته به افکار عمومی قرار دارد که حزب الله از انتخابات می‌ترسد، زیرا طبع مردم تغییر کرده است. این تخیلات و توهمات صرفا زاییده ذهن‌های همین افراد است. حزب الله تمایل دارد انتخابات پارلمانی در زمان تعیین شده برگزار شود و معتقد است به تعویق افتادن آن نه فقط به نفع مردم لبنان نیست؛ بلکه به ضرر آنان است، زیرا برگزاری انتخابات در زمان تعیین شده به حفظ ثبات داخلی و حل اختلافات درون نهاد‌های قانون اساسی کمک می‌کند و برگزار نشدن آن به معنای نبود نهاد‌های قانون اساسی و ورود به هرج و مرج است و حزب الله قطعا با غرق شدن لبنان در هرج و مرج مخالف است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 4 دی 1400 - 18:59:22