خالد مشعل: در مرحله آماده‌سازی برای جنگ فراگیر قرار داریم

یک شنبه 28 آذر 1400 - 9:22:29
خالد مشعل: در مرحله آماده‌سازی برای جنگ فراگیر قرار داریم

تهران- الکوثر:  رئیس حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که در مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار داریم و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مشعل اعلام کرد: وضعیتی که اکنون در آن هستیم، در ضمن مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار دارد و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است که باید همه توجه‌ها معطوف آن شود.

وی تأکید کرد، حماس همچنان به مقاومت پایبند است تا وجب به وجب خاک فلسطین آزاد، و مقدسات امت اسلام در این سرزمین مبارک باز پس گرفته شود.

رئیس حماس در خارج خاطر نشان کرد: آنچه به زور گرفته شده جز به زور گرفته نمی‌شود... شتاب برخی از رژیم‌ها برای عادی‌سازی با اسرائیل اشغالگر و آن را دوست و شریک صلح قلمداد کردن، محکوم است.

وی تأکید کرد، تمامی طرحهای رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و سرزمین فلسطین، باطل است و در واقعیت مالکیت آن و هویت عربی-اسلامی هیچ تغییری ایجاد خواهد کرد.

وی درباره لبنان نیزگفت، حماس به ثبات و حاکمیت لبنان اهمیت می‌دهد و وارد جنگ داخلی در ادوگاههای فلسطینی موجود در لبنان نمی‌شود؛ لذا باید همه جنایتکاران و عاملان کشتار «البرج الشمالی» مجازات شوند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


یک شنبه 28 آذر 1400 - 9:0:8