سردار حاجی زاده : غربی‌ها در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند

یک شنبه 21 آذر 1400 - 17:13:26
سردار حاجی زاده : غربی‌ها در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار امیر علی حاجی زاده  فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در جمع فرماندهان، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت : بسیاری از مناسبتهای تقویمی قبل و بعد از انقلاب ریشه در جنایتهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا دارد. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه  از منطقه غرب آسیا به عنوان قلب جهان نام برد و افزود: ذخایر و ثروتهای مادی بسیار و نخبگان علمی برجسته در این منطقه بوده و از این رو دشمنان طماع می خواهند در این منطقه، سلطه داشته باشند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه آمریکائی ها در گذشته با به راه انداختن جنگ، دنبال برده داری بودند، گفت: امروز برده داری و جنگ آنها نوین شده و به انسانها اجازه می دهند در مسیر ریل گذاری اهداف و خواسته های استعماری آنان حرکت کنند.
سردار حاجی زاده افزود: این جنگ در غالب جنگ فرقه ای از داخل کشورهای منطقه غرب آسیا و بخشی از قاره آفریقا به راه افتاده و با طراحی این گونه جنگها در  اندیشکدههای غربی و سازمانهای جاسوسی بریتانیا، آمریکا، اسرائیل و فرانسه و تشکیل گروههای تکفیری مثل داعش، جنگ را با هزینه برخی کشورهای منطقه اداره می کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: ایران اسلامی با زیرساختهای عظیمی که دارد می تواند ثروتمندترین کشور دنیا شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 21 آذر 1400 - 17:13:18