رئیس سازمان الحشد الشعبی: تکیه بر خارجی‌ها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند

جمعه 19 آذر 1400 - 18:13:30
رئیس سازمان الحشد الشعبی: تکیه بر خارجی‌ها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند

تهران- الکوثر:رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت تجربه تشکیل این گروه برای مبارزه با داعش نشان داد که می‌توان بدون تکیه بر توان خارجی و با وحدت و یکپارچگی تهدیدات را از میان برداشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی امروز (جمعه) به مناسبت چهارمین سالروز پیروزی بر داعش در عراق در بیانیه‌ای یاد فرماندهان شهید مقاومت و تمامی شهدای مقابله با تروریسم را گرامی داشت.

به نوشته وبگاه المیادین، او گفت که الحشد الشعبی توانست سبکی از زندگی که ترجمان آرزوی ملت عراق برای خلاصی از تروریسم است را نمایندگی کند و اکنون نام الحشد الشعبی با جنگ با داعش و پیروزی بر تروریسم همراه شده است.

او همبستگی و همکاری تنگاتنگ نیروهای نظامی عراق از همه ارگان‌ها را موجب پیروزی بر تروریسم دانست و گفت که خلاصی از تهدیدات و مشکلات تنها با تکیه بر توان داخلی و عزم و اراده درونی و نه با توسل به قدرت‌های خارجی به دست می‌آید.

فالح الفیاض، الحشد الشعبی را ضمانت ثبات و حاکمیت عراق دانست و گفت که تجربه تشکیل این گروه مقاومت، موجب تقویت عراق در برابر تهدیدات بزرگ شد.

سالروز اعلام پیروزی بر داعش (۱۰ دسامبر ۲۰۱۷) در عراق تعطیل رسمی و یک روز ملی به حساب می‌آید. مناسبتی که نیروهای عراقی سرانجام پس از سه سال توانستند به خلافت ادعایی تکفیری‌های داعش پایان دهند.

تأکید فالح الفیاض بر نقش الحشد الشعبی در تضمین حاکمیت ملی عراق، در حالی است که این گروه مقاومت همچنان در معرض هجمه سیاسی، تبلیغاتی و امنیتی برخی جریان‌های داخلی و همچنین آمریکا و برخی کشورهای منطقه‌ای قرار دارد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 19 آذر 1400 - 17:26:15