حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح قدس اشغالی

پنج شنبه 18 آذر 1400 - 15:12:20
حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح قدس اشغالی

تهران - الکوثر : منابع خبری عربی از حمله شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به فلسطینیان ساکن محله الشیخ جراح در قدس اشغالی که هسته اولیه جنگ سیف القدس (شمشیر قدس) بوده است، خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با حمایت پلیس این رژیم به شیوه‌ای تحریک‌آمیز در محله الشیخ جراح در قدس اقدام به برپایی راهپیمایی پرچم کرده و شعارهای نژادپرستانه سردادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی نژادپرستانه شعارهای ضدفلسطینی سردادند.

از سوی دیگر شبکه خبری "المیادین" نیز گزارش داد، همچنان خطر آواره شدن ۱۲ خانواده قدسی در محله الشیخ جراح وجود دارد.

در روزهای گذشته درگیری در محله الشیخ جراح واقع در قدس اشغالی در پی تهدید شدن تعدادی از خانواده‌های فلسطینی ساکن در این محل از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی برای خالی کردن منازل خود و در اختیار دادن آن‌ها به جوامع صهیونیست نشین افزایش یافته است.  

منطقه الشیخ جراح در قدس شرقی که به تازگی به صورت مستمر مورد هدف شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفته است، زمین‌هایی را شامل می‌شود که فلسطینیان می‌گویند سال‌ها پیش آن را از دولت اردن خریداری کرده‌اند. 

کابینه رژیم صهیونیستی نیز سوم ژانویه گذشته به چهار خانواده فلسطینی برای تخلیه خانه‌های خود ابلاغیه‌ای ارسال کرد که در آن ادعا شده بود؛ مالکیت اراضی این خانه‌ها از سال‌ها پیش به یهودیان صهیونیست تعلق داشته است و باید این خانه‌ها را تخلیه کنند. 

«جنبش حماس» در بیانیه‌ای درباره هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی برای آسیب رساندن و آواره کردن ساکنان منطقه «الشیخ جراح» در قدس شرقی که به تازگی به صورت مستمر مورد حمله شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفته‌اند، هشدار داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 آذر 1400 - 15:12:13

دسته بندی :