هشدار ائتلاف فتح به گروه‌های عراقی درباره توقف خروج اشغالگران آمریکایی

یک شنبه 14 آذر 1400 - 16:6:55
هشدار ائتلاف فتح به گروه‌های عراقی درباره توقف خروج اشغالگران آمریکایی

تهران- الکوثر: ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری به گروه‌های سیاسی در این کشور درباره توقف خروج اشغالگران از خاک عراق هشدار داد و تاکید کرد که این مساله عامل بازگشت به خانه اول خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حامد الموسوی، عضو ائتلاف فتح عراق در گفتگو با سایت المعلومه اظهار کرد: زمان باقی مانده برای اجرای توافقنامه عراق و آمریکا درباره خروج نیروهای بیگانه از کشور تنها ۳۰ روز است و تاکنون هیچ نشانه‌ای از آن دیده نشده است.

الموسوی گفت: با وجود اظهارات رسانه‌ای، تا این لحظه در پایگاه‌هایی که نیروهای آمریکایی در اختیار دارند، هیچگونه عملیات آمادگی و مقدمات خروج آغاز نشده و عملا این پایگاه‌ها طبق حکم پارلمان و توافق اعلام شده میان الکاظمی (نخست وزیر عراق) و بایدن (رئیس جمهور آمریکا)، به مسؤولان عراقی تحویل داده نشده‌اند.

این عضو ائتلاف فتح عراق افزود: آنچه به نیروهای عراقی تحویل داده شده، خودروهای زرهی، تجهیزات و بقایای خودروهایی هستند که نمی‌توانند تجهیزاتی برای یک ارتش نظامی باشند و این نشان می‌دهد که آمریکا سعی دارد افکار عمومی جهان را اینگونه فریب دهد که تجهیزات خود و یا بخشی از آن را به نیروهای عراقی تحویل داده است.

محمود نوری العبد ربه، نماینده سابق پارلمان عراق و از رهبران ائتلاف فتح در این کشور نیز تاکید کرد: اتفاق نظری مردمی و سیاسی درباره لزوم خروج کامل نیروهای آمریکایی از خاک عراق تا پایان ماه جاری میلادی وجود دارد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


یک شنبه 14 آذر 1400 - 11:15:38