سردار سلامی : بسیج فرهنگ اسلام و جهاد و روح آزادگی را ترویج کرد

چهار شنبه 3 آذر 1400 - 17:3:12
سردار سلامی : بسیج فرهنگ اسلام و جهاد و روح آزادگی را ترویج کرد

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و فرهنگ اسلام و جهاد و روح آزادگی را ترویج کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی،شرق ایران، افزود: بسیج همواره رو به جلو حرکت کرده است و فرهنگ بسیج نیز در سرزمین‌های دیگر تکثیر شد.

سردار سلامی با بیان اینکه  بسیج هیچگاه مشق عقب نشینی نکرده است، تصریح کرد: تا پیروزی راه زیادی باقی نمانده است، و دشمن در حال زوال است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ هشت ساله در ابعاد جهانی بر ملت ایران تحمیل شد اما بسیج به میدان این رزمگاه بزرگ و عظیم آمد و موازنه به نفع ایران به هم خورد.
حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران 26 نوامبر 1979 (پنجم آذر 1358)  فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر کردند.
بسیجیان طی چهار دهه اخیر نه تنها در عرصه‌های مختلف دفاعی و نظامی از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند بلکه در زمینه علم و فناوری نیز همواره پیشرفت‌های چشمگیری به ارمغان آورده‌اند.
موفقیت تفکر بسیجی در ایران به عنوان مرکز ثقل حرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، به الگویی برای دیگر ملت‎‌های منطقه نیز تبدیل شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 3 آذر 1400 - 17:3:5