روایت همسر رهبر انقلاب از روز شهادت پدر برنامه موشکی ایران

شنبه 22 آبان 1400 - 16:39:28
روایت همسر رهبر انقلاب از روز شهادت پدر برنامه موشکی ایران

تهران- الکوثر: برادر شهید سردار تهرانی‌مقدم گفت: همسر مقام معظم رهبری مهمان مادرم بودند و نقل کردند روز حادثه (زمانی که تهرانی‌مقدم به شهادت رسید) آقا وقتی که برگشتند حالشان عوض شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد تهرانی‌مقدم برادر شهید سردار تهرانی‌مقدم اردیبهشت 1392 در مراسم تقدیر از رزمندگان جبهه جهادی منتظران خورشید با تأکید بر اینکه شهید حسن تهرانی‌مقدم نیرویی ولایتمدار و ولایت‌پذیر بود، گفت: حاج حسن تهرانی‌مقدم عاشق و تابع ولایت بود.

او خاطرنشان کرد: همسر مقام معظم رهبری مهمان مادرم بودند و نقل کردند روز حادثه (زمانی که تهرانی‌مقدم به شهادت رسید) آقا وقتی که برگشتند حالشان عوض شد. به ایشان گفتم چه اتفاقی افتاده است که پاسخ دادند من رفیق 25 ساله‌ام را از دست داده‌ام. کسی که عاشق ولایت باشد رابطه دوطرفه خواهد بود. حسن تهرانی مقدم رابطه دوطرفه‌ای را با مقام معظم رهبری برقرار کرده بودند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری وقتی که از مجموعه تحت امر تهرانی‌مقدم بازدید کردند، 2 یا 3 روز بعد از آن جمله معروفی را مبنی بر اینکه تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهیم، بیان فرمودند. دشمنان مدام با تهدید علیه ما صحبت می‌کنند، اما ما امروز مقتدریم و این شهید بزرگوار نیز توانست سلاح‌های بازدارنده را اختراع کند.

منبع: جهان نیوز 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 22 آبان 1400 - 16:5:58