اسلامی : هدف تحریمها ، شکست اراده‌ ها و خلع سلاح کشور است

دو شنبه 17 آبان 1400 - 8:52:40
اسلامی : هدف تحریمها ، شکست اراده‌ ها و خلع سلاح کشور است

تهران - الکوثر : رییس سازمان انرژی اتمی ایران، هدف تحریم را شکست اراده‌ها و خلع سلاح کشور دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ،  روز یکشنبه گفت: امروز باید نسبت به رویکردهای استکبار جهانی در حوزه پدافند غیر عامل توجه داشته باشیم.

اسلامی افزود : امروز دشمنان با در اختیار گرفتن ظرفیت سازمانهای بین المللی به دنبال گسترش نفوذ بر اداره کشورها هستند و در این زمینه تلاش می کنند و  برای اینکه فعالیت های استکباری خود را در اذهان و افکار عمومی موجه جلوه بدهند، سوار بر اریکه سازمانهای بین المللی شده اند.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران  همچنین گفت : هدف تحریم نفروختن یک وسیله و دانش نبوده، بلکه هدف آن ایجاد روحیه تسلیم و خلع سلاح است.

به گفته اسلامی :  امروز دشمن با ابزار رسانه به دنبال اثرگذاری بر ذهن و باورها است تا از این طریق نیز استراتژی فتح پیروزمندانه را برای خود رقم بزند.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان  کرد: آمریکایی ها سالها تلاش کردند تا مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند، اما به دلیل حضور پر شور ملت ایران در صحنه نتوانستند کاری از پیش ببرند.

اسلامی تصریح کرد :  آمریکایی ها   تلاش کردند تا مقبولیت جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند و به صفر برسانند؛ و دشمن در این رابطه القاب و اتهاماتی را به مسوولان جمهوری اسلامی زده و این کار را همچنان ادامه می دهد.
رییس سازمان انرژی اتمی  ایران گفت :  امروز در ادبیات و رفتارهای دشمنان احتیاط از درگیر شدن با جمهوری اسلامی به خوبی ملموس و قابل مشاهده است که این نشات گرفته از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران  است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 17 آبان 1400 - 8:52:7