فرمانده صهیونیست: اسرائیل در مسیر نابودی است

یک شنبه 16 آبان 1400 - 18:36:37
فرمانده صهیونیست: اسرائیل در مسیر نابودی است

تهران- الکوثر:  یکی از فرماندهان ارشد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه تل‌آویو برای جنگ در چند جبهه آماده نیست، تصریح کرد، رژیم اسرائیل در مسیر نابودی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «اسحاق بریک» فرمانده ارشد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، ارتش این رژیم آماده جنگ در چند جبهه نیست و این جنگ احتمالی، رژیم صهیونیستی را به ده‌ها سال قبل باز می‌گرداند.

بر اساس این گزارش، وی ضمن اعلام اینکه رژیم اسرائیل در مسیر نابودی است، تصریح کرد، این صحبت‌ها یک پیش‌بینی از روی خشم نیست بلکه حقایق انکارناپذیر است.

بریک ادامه داد: جنگ آینده، جنگ جبهه داخلی است. این موضوعی است که قبلا از نظر حجم خسارت، آن را تجربه نکرده‌ایم. این جنگ ما را به دهها سال قبل بازمی‌گرداند. وضعیت سختی که در جنگ‌های سابق پشت سر گذاشته‌ایم در مقابل جنگ در چند جبهه هیچ است، جنگی که در آن روزانه هزاران موشک، راکت و پهپاد به سمت جبهه داخلی اسرائیل فرستاده خواهد شد.

وی پیش‌بینی کرد که در جنگ آینده علیه رژیم صهیونیستی «فاجعه» رخ دهد و زیرساخت‌های این رژیم نابود شود.

بریک افزود، ساختن یک ارتش پیروز بر روی عناصر از هم پاشیده ارتش رژیم صهیونیستی ممکن نیست و حل این موضوع نیاز به درک و فهم سطوح امنیتی و سیاسی دارد.

دیروز (شنبه) نیز «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که در صورت درگیری با حزب‌الله لبنان، این رژیم با مشکل بزرگ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سوی عمق اراضی اشغالی مواجه خواهد بود


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


یک شنبه 16 آبان 1400 - 16:55:15

پربازدیدها