حضور پر شور دانش آموزانی اصفهان در راهپیمایی روز 13 آبان

پنج شنبه 13 آبان 1400 - 16:54:54
حضور پر شور دانش آموزانی اصفهان در راهپیمایی روز 13 آبان

تهران- الکوثر: مراسم 13 آبان روز دانش اموز این بار با  رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ساعت 9  صبح در میدان امام حسین (ع) اصفهان و گذر فرهنگی چهارباغ آغاز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دانش آموزان اصفهانی  صبح امروز با در دست داشتن پلاکارد های متفاوت بیزاری خود از استکبار جهانی را اعلام کردند و این بار شعار جوانگرایی را به گوش مسئولین رساندند.

مرتضی عباسی مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: این را باید قبول کنیم که انقلاب اسلامی را جوان ها تا اینجایی که هست رساندند و مسئولین باید به بحث اثر گذاری جوان ها در میدان های سخت توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: امسال در روز 13 ابان 1400 دانش اموزان اصفهانی با امدن دوباره شان در میدان علاوه بر نشان دادن نفرتشان از استبداد و استکبار جهانی امریکا شعار جوانگرایی را به گوش مسئولین رساندند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان اصفهان تاکید کرد: اتحادیه  انجمن های اسلامی با هدف  تربیت و پرورش جوانان انقلابی و نشان دادن مسیر حق و درست به آنها همواره بر یکصدایی تشکل ها و نهادهای مختلف اموزش و پرورش، هلال احمر و بسیج تاکید کرده و ان را اجرایی کرده است.

عباسی گفت: اعتقاد داریم یکی شدن اتحادیه دانش اموزی با نهاد های نام برده شده می تواند به استحکام و جلو بردن اهداف پیش رو کمک بسزایی کند.

وی ادامه داد: این اتحادیه با اجرای طرح ها و پویش های فراوانی مانند طلایه داران و مدرسه انقلاب بر اتحاد انجمن های دانش اموزی دیگر شهرستان ها و استان ها تاکید کرده و طی امسال بیش از 10 همایش  با موضوع های استقامت، ایستادگی، اقتدار و ولی فقیه در چند شهرستان مختلف انجام گرفته است.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان اصفهان ادامه داد: در مراسم 13 ابان گروهی از دانش اموزان نخبه  استان با در دست داشتن پرچم های زرد رنگ  ایستاده تا اوج پایبندی خود به انقلاب و ولایت را نشان دادند.

گزارشگر: عیسی صادقی 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 13 آبان 1400 - 16:54:44

دسته بندی :