جهاد اسلامی : محله «شیخ جراح» خط مقدم دفاع از مقدسات فلسطین شده است

چهار شنبه 12 آبان 1400 - 14:20:10
جهاد اسلامی : محله «شیخ جراح» خط مقدم دفاع از مقدسات فلسطین شده است

تهران - الکوثر : سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت ، ساکنان محله «شیخ جراح» پیشرو در مقابله با یهودی سازی قدس و خط اول دفاع از مقدسات هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «طارق عزالدین» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین، مخالفت اهالی محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی با سیاست فریب رژیم صهیونیستی به منظور جبران مالی مصادره زمین‌هایش را ستود وتصریح کرد: تصمیم اهالی این منطقه، ملی و دینی و برخاسته از تعلق به سرزمین خویش با وجود همه سیاست‌های فریبکارانه رژیم اشغالگر است.

عزالدین افزود: هموطنان فلسطینی در قدس نوک پیکان در مقابله با نقشه‌های رژیم اشغالگر برای آواره ساختن و سرکوب ملت فلسطین هستند و نشان داده‌اند، رژیم اشغالگر هر چقدر هم در حق فرزندان  فلسطین مرتکب جنایت شود، این ملت  از حق خود در پایبندی به خاک و سرزمین خود کوتاه نخواهد آمد.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین افزایش تلاش‌های عربی و اسلامی برای حمایت از مقاومت اهالی قدس در دفاع از مقدسات را خواستار شد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی از شش ماه پیش حکم نهایی خود در خصوص چهار خانه متعلق به چهار خانواده فلسطینی در محله الشیخ جراح را صادر کرد که به موجب آن این خانواده‌ها باید خانه‌های خود را برای صهیونیست‌ها خالی می‌کردند، اما از آن زمان اهالی الشیخ جراح با تحصن و مقاومت در برابر اجرای این حکم ایستاده و مخالفت خود را با هرگونه جبرانی اعلام کرده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 آبان 1400 - 14:19:57