امیرعبداللهیان : اگر نقش ویژه سردارسلیمانی نبود امروز منطقه ما شکل دیگری داشت

پنج شنبه 8 مهر 1400 - 10:19:26
امیرعبداللهیان : اگر نقش ویژه سردارسلیمانی نبود امروز منطقه ما شکل دیگری داشت

تهران - الکوثر : حسین امیرعبداللهیان وزیرامورخارجه در دیدار با سردار "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر نقش ویژه سردارسلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم و صهیونیسم نبود، امروز منطقه ما شکل دیگری داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار افزود: اگر داعش در سوریه و عراق موفق می شد،  امروز سراسر جهان با تروریسم و افراط گرائی مواجه بود.

رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با افتخار مسیر سردار صلح، حاج قاسم سلیمانی را در نهادینه سازی صلح و دوستی با کشورهای منطقه و مبارزه با تروریسم دنبال خواهد کرد.

حسین امیرعبداللهیان، نیروی قدس سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی را  سرباز بدون مرز دانست که سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه ای و جهانی دارد.

سردار سرتیپ پاسدار "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای وزارت امور خارجه ایران، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرارداد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 8 مهر 1400 - 10:19:6