سرلشکر صفوی : هیچ قدرتی توان حمله به ایران را ندارد

پنج شنبه 8 مهر 1400 - 8:47:5
سرلشکر صفوی : هیچ قدرتی توان حمله به ایران را ندارد

تهران - الکوثر : دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : هیچ قدرتی توان حمله به ایران را ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هم ملت و هم نیروهای مسلح  به قدری قدرتمند شده‌اند که هیچ‌ یک از قدرت‌های فرا منطقه‌ای همچون آمریکا و دیگران در مقابل این قدرت نمی‌توانند اقدامی که منتهی به تهاجم نظامی گسترده به ایران شود، انجام دهند. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه افزود : ۴۰ سال  از عملیات شکست حصر آبادان می‌گذرد، اما  انسجام و اتحاد بسیار خوبی تحت نظر فرمانده معظم کل قوا بین ارتش و سپاه وجود دارد.  

رحیم صفوی تاکید کرد : وحدت و انسجام که از زمان جنگ تحمیلی شروع شد، اکنون در اوج خود قرار دارد و از نظر انسجام نیروهای مسلح در بهترین وضعیت قرار داریم.  

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین گفت :  ایران قدرت اول تأثیرگذار در معادلات منطقه غرب آسیاست، و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران  در این منطقه، قدرتی بزرگ و تأثیرگذار در معادلات دفاعی امنیتی محسوب می‌شود.  

رحیم صفوی  تصریح کرد : امروز در نیروی دریایی به چنان قدرتی دست یافته‌ایم که ناوگان دریایی راهبردی ایران می‌تواند با عبور از اقیانوس اطلس خود را به بندر سن‌پترزبورگ روسیه برساند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 8 مهر 1400 - 8:46:53