قالیباف: مفاسد اقتصادی ریشه در ضعف مدیریت اقتصادی دارد

سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:37:6
قالیباف: مفاسد اقتصادی ریشه در ضعف مدیریت اقتصادی دارد

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ما در مدیریت و اداره اقتصادی کشور دچار بحران بیشتری هستیم و برخی از مفاسد اقتصادی کنونی هم ریشه در ضعف اداره اقتصادی کشور دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی  روزدوشنبه؛ در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مسئولان ارشد قوه قضائیه درخصوص آسیب شناسی قضایی قوانین اقتصادی کشور، اظهار داشت: به عنوان یک راوی که این مسیر 40 ساله انقلاب اسلامی را پیموده است، می گویم که باید با دقت به مسائل  توجه کرد تا بتوانیم در گام دوم انقلاب، نتیجه درستی به دست آوریم.

 رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  نظامی که مبتنی بر سنت های الهی و خلاف تمام قدرت ها شکل گرفته است و دشمنان برای براندازی این نظام از هر دشمنی و امکانات ممکن در داخل و خارج استفاده می کنند، اما واقعیت آن است که اکنون نظامی مقتدر شکل گرفته است و دشمنان ما به این موضوع معترف هستند. 

رئیس قوه مقننه با بیان این که 3 مولفه ریشه این موفقیت بزرگ و عالی بقا و رشد نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امام جامعه، امت یعنی مردم و شهروندان و همچنین باور امام و امت به سنت های الهی، سه مولفه است که باعث بقای جمهوری اسلامی شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم ترین چالش کشور مباحث اقتصادی است که در حوزه اقتصادی بحث مفاسد اقتصادی بسیار حائز اهمیت است؛ همچنین  در صورت داشتن مدیریت صحیح، اقتصاد کشور با تحریم را می توان با یک برنامه 5 ساله به ثبات رساند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:36:57