تاکید رئیسی بر هماهنگی تیم اقتصادی دولت

شنبه 30 مرداد 1400 - 17:33:18
تاکید رئیسی بر هماهنگی تیم اقتصادی دولت

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم بر هماهنگی تیم اقتصادی دولت به ویژه در حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران امروز شنبه  در جلسه  بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر کس دارای مسئولیتی است و باید نسبت به مسئولیت خود پاسخگو باشد.

رئیس جمهوری ایران افزود :  وزیر اقتصاد، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت خانه های جهاد کشاورزی و صمت همه مسئولیت دارند و باید  در مقابل قانون، مجلس و رئیس جمهور پاسخگو باشند.
رئیسی همچنین  با تاکید بر این که دولت نسبت به سفره همه مردم مسئولیت دارد گفت: رئیس جمهور معاون اول و وزرا و مسئولان هر بخشی در این باره مسئولیت داریم.

رئیس جمهوری ایران تاکید کرد : به دلیل ضرورت هماهنگی بین تیم اقتصادی و  برای این که یک هماهنگی صورت بگیرد، در این باره تعریف مشخصی صورت گرفت.
رئیسی افزود: هر کدام از وزرا صاحب نظر هستند و در حوزه کاری خودشان اختیار قانونی دارند، اما این یک همکاری، هم افزایی و هماهنگی را با هم رقم خواهد زد.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ایران، امروز شنبه   به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس  و با حضور اکثریت نمایندگان  برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم  آغاز شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 30 مرداد 1400 - 17:33:11