سفر رئیس جمهور منتخب به قم + عکس

جمعه 18 تیر 1400 - 17:43:53
سفر رئیس جمهور منتخب به قم + عکس

تهران - الکوثر : حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز به شهر مقدس قم سفر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز با حضور در دفتر آیات نوری همدانی، علوی گرگانی، سبحانی، مکارم شیرازی با این مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد، دولت جدید نیازمند همراهی همه مردم است و رهنمودهای حضرت عالی راه گشاست.

آیت الله نوری همدانی نیز ابراز امیدواری کردند، تحولی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در قوه قضائیه ایجاد شد، وسعت یابد.

در دیدار بعدی آیت الله علوی گرگانی توجه به نیروی ارزشمند جوانان و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امید است در دوره شما مشکلات تا جایی که ممکن است کاسته و برطرف شود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی هم حل مشکلات معیشتی و کسب‌وکار مردم را اولویت دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

آیت الله سبحانی نیز در دیدار جداگانه ای اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات مؤثر باشد.

وی افزود: فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی در غلبه بر مشکلات اقتصادی مؤثر است و امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیز با تاکید بر اهتمام دولت جدید به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می‌داند و تلاش می‌کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام‌های مؤثر بردارد.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران به محض ورود به شهر مقدس قم با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت و عرض ارادت به حضرت معصومه سلام الله علیها با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم نیز دیدار کرد.

دیدار با حضرات آیات وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله برنامه‌های رئیس جمهور منتخب در قم است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 18 تیر 1400 - 17:36:7

عکسهای بیشتر :