کرونا جان ۱۳۴ نفر دیگر را در ایران گرفت

یک شنبه 6 تیر 1400 - 14:39:23
کرونا جان ۱۳۴ نفر دیگر را در ایران گرفت

تهران- الکوثر: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۳۴ فر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۸۴۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد  تا کنون ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۴۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۷۷۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۲۰ دُز رسیده است.
همچنین از دیروز تا امروز ۶ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۹۳ نفر از آنها بستری شده اند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشورهم   به سه میلیون و ۱۶۷ هزار و ۷۴۱ نفر رسیده است.
روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۸۴۵ نفر رسید.

 

همچنین خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۸۳۵ هزار و ۶۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و سه هزار و ۱۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۲۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


یک شنبه 6 تیر 1400 - 13:3:40