افتخار هر ایرانی:

واکسن کرونای «نورا» رونمایی شد

یک شنبه 6 تیر 1400 - 9:53:14
واکسن کرونای «نورا» رونمایی شد

تهران- الکوثر: آیین رونمایی و آغاز کارآزمایی بالینی واکسن کرونای نورا در بیمارستان بقیة‌الله(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  آیین رونمایی از واکسن نوترکیب «نورا» تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز فرآیند کارآزمایی بالینی این واکسن صبح امروز (یکشنبه ۶ تیرماه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله (عج) برگزار شد.

سرپرست پروژه واکسن کرونای "نورا" گفت: واکسن نورا برای مقابله با ویروس بیماری کرونا ساخته شده و  در بیمارستان بقیه الله تهران رونمایی شد.
دکتر امانی با بیان اینکه واکسن نورا از نوع ترکیبی- پروتئینی است، گفت: واکسن نورا برخلاف واکسن‌های کشته شده می‌تواند اسکیلاب خیلی خوبی داشته باشد و به راحتی تولید انبوه شود.
وی ادامه داد: ان شاء الله بعد از کارآزمایی بالینی این واکسن به راحتی می‌توانیم تولید انبوه آن را در ایران داشته باشیم، زیرساخت مناسبی در کشور برای آن وجود دارد و این موفقیت، نشان دهنده اعتماد به دانشمندان داخلی و اعتماد به نفس به تولید داخل است.
 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


یک شنبه 6 تیر 1400 - 9:53:7

پربازدیدها