یحیی السنوار : جنگ بعدی با رژیم صهیونیستی چهره منطقه را تغییر می دهد

شنبه 15 خرداد 1400 - 16:13:50
یحیی السنوار : جنگ بعدی با رژیم صهیونیستی چهره منطقه را تغییر می دهد

تهران - الکوثر : رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه تاکید کرد ، اگر دوباره جنگی با رژیم صهیونیستی در گیرد، چهره منطقه غرب آسیا تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس درغزه امروز شنبه در سخنانی در جمع اساتید دانشگاه غزه گفت ،اهمیت فشاری که اهالی کرانه باختری و فلسطینی‌های مناطق ۱۹۴۸  اخیرا به رژیم صهیونیستی وارد کردند، بیش از موشک‌ها بود و مقاومت نیز به دشمن صهیونیستی ثابت کرد، دفاع ازمسجدالاقصی  یک هدف راهبردی  برای ما است .

السنوار افزود، مقاومت  در جنگ اخیر توانست رژیم صهیونیستی را که به قبله برخی کشورهای عربی تبدیل شده با یک دست متوقف کند و اگر جنگ دوباره‌ای با رژیم اشغالگر رخ دهد اسرائیل تحمل هیچ حمله واقعی را نخواهد داشت و چهره  غرب آسیا تغییر خواهد کرد .

یحیی السنوارهمچنین تصریح کرد، هدف اسرائیل در تجاوز به غزه این بود که نیمی از مقاومت را از بین ببرد، اما شکست بزرگی خورد و  رژیم صهیونیستی باید بداند که پس از پیروزی بزرگ در 21 می  مقاومت دیگر آن گروه قبلی نیست.

رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس درغزه با بیان اینکه هر طرفی که قصد کمک به غزه ر ا داشته باشد ما با او همراهی میکنیم ، از موضع آمریکا و کشورهای اروپایی در قبال جنگ غزه انتقاد کرد و گفت، این کشور‌ها با وجود اینکه از مشکلات فلسطینیان مطلع هستند، اما کمترین حد حمایت را از این مردم  به عمل می‌آورند.

ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر خود به کرانه باختری و غزه که از روز (10 می) آغاز شد، با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید ، درنهایت  این تجاوز روز (21 می)  درپی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین و میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 15 خرداد 1400 - 16:13:43