روحانی : صندوق رای نتیجه و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 15:45:39
روحانی : صندوق رای نتیجه و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، صندوق رای نتیجه و دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن روحانی  رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه گفت: راه حلی که امام خمینی  (ره) برای اداره کشور داد از طریق انتخابات و مردم بود و «میزان رای ملت است»، شعار اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  بود.

روحانی، در جلسه هیات دولت و در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) رهبرکبیر انقلاب اسلامی، از روزهای 13، 14 و 15 خرداد به عنوان ایام بسیار مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور نام برد و گفت: اساس تفکر امام  خمینی ( ره )  در نهضت و انقلاب اسلامی بر مبنای مردم بود.

رئیس جمهوری ایران همچنین گفت :  امام خمینی ( ره ) در حرکت انقلاب به دنبال جنگ مسلحانه و چریکی نبود و راه حل مد نظر ایشان، جوشش و همفکر شدن مردم با مسیر نهضت و حرکت انقلاب اسلامی بود.

روحانی، با بیان اینکه امام خمینی ( ره ) معتقد بود مردم باید نقش اصلی و تعیین کننده در قدرت و اداره کشور داشته باشند، تصریح کرد: روز به روز باید به امام  خمینی ( ره ) و آرمان های ایشان  نزدیک تر شویم.

رئیس جمهوری ایران  خاطرنشان کرد :  رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره به حضور اکثر مردم پای صندوق آرا تاکید کرده‌اند بنابر این، این خط و این راه ادامه دارد.

روحانی همچنین گفت : علامتی که به دنیا و دونالد  ترامپ رئیس جمهوری سابق امریکا و دیگران دادیم افتتاح طرح های اقتصادی بود که کمر آنها را شکست و با وجود این همه فشار در یک روز دهها هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح کردیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 15:45:33