هراس بنی‌گانتس از جنگ با لبنان پس از جنگ غزه

سه شنبه 11 خرداد 1400 - 16:26:29
هراس بنی‌گانتس از جنگ با لبنان پس از جنگ غزه

تهران- الکوثر: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعتراف به ضعف داخلی این رژیم هشدار داد جنگ با لبنان ده برابر خطرناک تر از جنگ با غزه خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از المیادین، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مطبوعاتی با هشدار درباره اینکه جنگ با لبنان خطرناک‌ تر از جنگ با مقاومت فلسطین در نوار غزه است اعتراف کرد آنچه که در غزه دیدیم ده برابر آن در لبنان خواهد بود. 

وزیر جنگ اسرائیل افزود: جامعه جهانی باید درک کنند که اگر گنبد آهنین نبود، به علت حملات موشکی پی‌ در‌ پی به مراکز مسکونی در جبهه داخلی اسرائیل صدها کشته می‌ دادیم.

وی در ادامه هشدار داد جنگ در لبنان خطرناک تر خواهد بود.

بنی گانتس در ادامه به روابط اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین اشاره کرده و گفت: تلاش خواهیم کرد تا روابط خود را با تشکیلات خودگردان تقویت کنیم.

وزیر جنگ اسرائیل همچنین اعتراف کرد اسرائیل از درون ضعیف و چند پاره شده است و همان طور که باید اسرائیل را در برابر خطرات خارجی قوی نگه داریم محافظت از درون اسرائیل نیز ضروری است.

این در حالی است که اسرائیلی ها یک بحران سیاسی گسترده را تجربه می‌ کنند و مخالفان بنیامین نتانیاهو قصد کنار زدن او از قدرت را دارند. در همین راستا روز گذشته نفتالی بنت رئیس حزب یمینا که پیشنهاد تشکیل یک کابینه ائتلافی را مطرح کرده است، گفت: بحران سیاسی در اسرائیل بی‌ سابقه است و باید جلوی این جنون گرفته شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 11 خرداد 1400 - 15:49:52