پیش بینی حماس از تسلیم شدن رژیم صهیونیستی برای توقف درگیری ها درغزه

پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 14:11:8
پیش بینی حماس از تسلیم شدن رژیم صهیونیستی برای توقف درگیری ها درغزه

تهران - الکوثر : نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» پیش‌بینی کرد، طی یک یا دو روز آینده رژیم صهیونیستی به آتش‌بس با نوار غزه تن دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «موسی ابو مرزوق» چهارشنبه شب تاکید کرد، تلاش‌هایی که در حال حاضر در مورد آتش‌بس در جریان است به نتیجه می‌رسند و آتش بس بر اساس همزمانی خواهد بود.

ابومرزوق تصریح کرد، تلاش‌های آتش بس موفقیت‌آمیز خواهد بود وانتظار داریم ظرف یک یا دو روز به یک آرامش برسیم، آتش‌بس مربوط به نوار غزه است و مکان‌های درگیری در کرانه باختری و مناطق داخلی را شامل نمی‌شود.

این عضو ارشد حماس با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی برای تداوم درگیری‌های نظامی، گفت اسرائیل نمی‌تواند در چندین جبهه جنگ کند و بسیار نگران است دروازه‌های جهنم به روی آن باز شود. 

ابومرزوق درباره مخالفت‌های آمریکا در شورای امنیت با صدور قطعنامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد، آمریکا در کشتن فلسطینیان شریک بود و اکنون فشار جدی آمریکایی‌ها به تل آویو برای جلوگیری از تجاوزات وجود دارد. این مقاومت نتانیاهو را مجبور خواهد کرد تا حقوق فلسطینیان در قدس و الاقصی را نقض نکند.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خطاب به کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی توافق سازش امضا کرده‌اند، گفت آنها باید بعد از دیدن جنایات صهیونیست‌ها از آن توافق‌ها عقب‌نشینی کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 14:10:50

دسته بندی :