زیاد النخاله : دشمن صهیونیستی در یک تنگنای بی‌سابقه قرار گرفته است

پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 10:0:59
زیاد النخاله : دشمن صهیونیستی در یک تنگنای بی‌سابقه قرار گرفته است

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به مقاومت گروه‌های فلسطینی در برابر به‌روزترین تسلیحات آمریکایی، گفت دشمن صهیونیستی در تنگنایی بی‌سابقه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب در سخنانی تاکید کرد، نبرد ما برای قدس وارد روز یازدهم می‌شود و هر روز برای قاتلان و جنایتکاران در جای جای فلسطین یک تحقیر رقم می‌خورد. ما در برابر اهانت‌ها و آلوده کردن‌ ساحت قدس از این شهر دفاع می‌کنیم و این راه ملت ما و مسیر همان مقاومتی است که آن را جز با پیروزی ترک نخواهیم کرد.

النخاله تصریح کرد، اشغالگران با تمام امکاناتشان از رویارویی با غزه با آن امکانات ساده ناتوان هستند و مجامع بین المللی با وقاحت در برابر کشته شدن کودکان و غیرنظامیان سکوت می‌کنند و به دشمن اجازه می‌دهند کودکان بیشتری بکشد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت، جهان و عرب‌ها بدانند فلسطینیان در نوار غزه حتی در لقمه نان خود نیز تحت محاصره قرار دارند، اما از قدس و مسجدالاقصی دفاع می کنند، آن هم در حالی که آمریکا تسلیحات بسیاری وارد می‌کند تا تعداد بیشتری از مردم فلسطین را بکشند.

گروه‌های مقاومت فلسطین برای دهمین روز متوالی همچنان به مقاومت و حملات راکتی و موشکی خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند، آن هم در حالی که رژیم صهیونیستی همچنان به کشتار کودکان و زنان فلسطینی و هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی همچنان ادامه می‌دهد که در این حملات تاکنون 227 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 1600تن زخمی شده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400 - 10:0:52

دسته بندی :