روحانی : چشم‌های دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است

چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 17:20:10
روحانی : چشم‌های دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: چشم‌های دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی روز چهاشنبه در جلسه هیات دولت با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری ایران از لحاظ بین المللی و جهانی مورد توجه همه خواهد بود،افزود: صندوق آرا از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و جمهوریت ایران در سایه حضور در پای صندوق‌های رای است. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه فلسطین،از کشورهای اسلامی خواست تا همه تلاش خود را برای نجات مردم فلسطین در برابر تجاوزات سبعانه رژیم صهیونیستی بکار گیرند.

روحانی با انتقاد از عملکرد سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در خصوص مسئله فلسطین گفت: وظیفه همه کشورهای اسلامی است تا از  مردم فلسطین دفاع کنند و تردیدی نیست که پیروزی از آن فلسطینیان خواهد بود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه صادرات غیرنفتی ایران ۴۰ میلیارد دلار و واردات۴۲ میلیارد دلار است،افزود: یک عاملی که موجب شکست آمریکا شد این بود که در دوران تحریم حرکت خود را در تولید ادامه داده و در سال گذشته (1399 شمسی) شاهد جهش تولید در ایران بودیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین گفت: به ملت قول می‌دهم پایان مذاکرات وین پیروزی ملت ایران است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 17:19:57