سخنگوی نُجَباء در گفتگوی زنده کلاب‌هاوس:

برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی آماده ایم

چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 11:30:13
برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی آماده ایم

تهران - الکوثر : مهندس الشَمَّری ضمن تأکید بر آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در تمامی جبهه‌ها، اعلام کرد که مشارکت ما در جنگ، مشروط به درخواست مقاومت فلسطین است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نصر الشَمَّری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با دعوت تالار "مقاومت اسلامی" در پیام‌رسان کلاب‌هاوس، حول موضوع "اتفاقات فلسطین و انتصارات محور مقاومت" سخنرانی کرد و با توجه به حضور جمعی از علاقمندان، پژوهشگران، خبرنگاران داخلی و خارجی (از جمله واشنگتن‌پست، بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان و...) به تعدادی از پرسش‌های حاضران پاسخ داد.

 نصر الشَمَّری گفت : ما آماده‌ایم که در حمایت از فلسطین، وارد درگیری مستقیم با رژیم صهیونیستی شویم. کمک به مقاومت فلسطین را تکلیف شرعی می‌دانیم و هر زمان که دستور داده شود، حرکت می‌کنیم.  مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در صورت دریافت درخواست رسمی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی، آماده هرگونه همکاری در تمامی جبهه‌ها علیه رژیم صهیونیستی است ؛ فلسطین سرزمین آن‌هاست و ما نمی‌توانیم بدون هماهنگی و دعوت رسمی پا به معرکه آنان بگذاریم.
وی افزود : در خصوص "جولان" نیز، آمادگی و امکانات کافی برای هدف گرفتن عمق اراضی اشغالی و وارد کردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیستی را داریم؛ البته باید اهل آن منطقه هم موافق باشند. آرزوی ما حضور در عملیات ضدصهیونیستی است و اگر لازم باشد، در لبنان یا جولان یا غزه حاضر می‌شویم. به‌عنوان یک گروه مقاومت، امیدوار و آماده‌ایم با تسلیحات خود که به عمق اراضی اشغالی می‌رسد، به‌صورت عملیاتی در این نبرد مشارکت داشته باشیم.
الشمری اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران از طریق شهید سلیمانی تجربیات خود را به مقاومت انتقال داد و به‌عنوان مصداقی بارز، امروز برای اولین‌بار می‌بینیم که موازنه قوا بین مقاومت فلسطین و اسرائیل شکل گرفته است. ما بین دولت‌های مزدور و ملت‌های عربی فرق می‌گذاریم و این کشورها را دشمن نمی‌دانیم، بلکه دولت‌های سازشکار را مزدور و خائن می‌دانیم که آلت‌دست اسرائیل و آمریکا و دشمن ملت‌های خود هستند. نتیجه نبرد کنونی چه آتش‌بس باشد چه نباشد، معادلات قبلی تغییر کرده و دیگر هیچ صهیونیستی در اراضی اشغالی در امان نیست. این درگیری آغازگر زوال اسرائیل بود و من یقین دارم که مقاومت در سراسر اراضی اشغالی شعله می‌گیرد و همان‌طور که سلاح به غزه رسید، به سایر نقاط فلسطین نیز می‌رسد.
وی افزود : شهید سلیمانی در ظاهر مهمان عراق، ولی در واقع اهل این خانه بود. ما عهد کردیم که هیچ نظامی آمریکایی در خاک عراق نماند و در همین راستا هدف گرفتن مواضع نظامی آمریکا را شروع کردیم. عملیات‌های ضدآمریکایی به‌صورت روزانه در حال افزایش است و در آینده نزدیک، این نیروها به‌صورت کامل از کشورمان اخراج خواهند شد. اگر امروز افرادی در شبکه‌های ماهواره‌ای به مقاومت، ایران، مرجعیت و عقاید مذهبی حمله می‌کنند، معنایش این نیست که مردم عراق اینگونه می‌اندیشند. عراقی‌ها ملتی دین‌دار هستند و ما روزانه هزاران درخواست مردمی برای اعزام به فلسطین دریافت می‌کنیم. کما اینکه در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت (سردار سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس) شاهد حضور گسترده مردم عراق در مراسم تجلیل از آنان بودیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400 - 11:30:4

دسته بندی :