شهادت یک جوان لبنانی توسط ارتش رژیم صهیونیستی

شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 11:4:10
شهادت یک جوان لبنانی توسط ارتش رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : ارتش رژیم صهیونیستی یک جوان لبنانی را که در تظاهرات در مرز با فلسطین اشغالی علیه صهیونیست‌ها شرکت کرده بود، با شلیک گلوله به شهادت رساند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عصر جمعه  و در پی عزیمت  ده‌ها  لبنانی به سوی مرز این کشور با اراضی اشغالی که برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در قدس و نوار غزه صورت گرفت، جوان لبنانی با نام «محمد طحان» در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست‌ به شهادت رسید.

براثر این تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی ، تعدادی دیگری از تجمع کنندگان لبنانی نیز زخمی شدند.

هزاران اردنی هم  امروز برای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین عازم  مرز کشورشان با فلسطین اشغالی شدند و از مسئولان خواستند مرزها را باز کرده تا آنها بتوانند به کمک ملت فلسطین بشتابند.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس،  روز جمعه در فراخوانی از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزاده‌های جهان خواست که برای حمایت از مسجدالاقصی و غزه  و  پیشتیانی از ملت فلسطین به پاخیزند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین از ماه مبارک رمضان  شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی است و از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی، شدت بیشتری پیدا کرده و دهها فلسطینی کشته و زخمی شده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 11:4:3

دسته بندی :