سخنگوی نُجبا : میانجی‌گری عربی دامی برای مقاومت فلسطین است

شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 10:19:28
سخنگوی نُجبا : میانجی‌گری عربی دامی برای مقاومت فلسطین است

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء از گروههای مقاومت فلسطینی خواست ، در دام رژیم‌های مزدور عربی گرفتار نشوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «نصر الشمری» سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق  درپیامی توئیتری ، ضمن تمجید از گروههای مقاومت فلسطینی، به تحرکات برخی رژیم‌های عربی در قبال تجاوزهای ارتش صهیونیستی و اقدامات مقاومت واکنش نشان داد و تاکید کرد، ضربات مقاومت برای این کشورها دردناک‌تر از رژیم صهیونیستی است.

الشمری از نیروهای مقاومت فلسطین خواست به مبارزات خود ادامه دهند، چرا که پیروزی نزدیک و قدس نزدیک‌تر است.

در روزهای گذشته نمایندگانی از مصر با ورود به تل آویو، برای برقراری آتش‌بس در غزه تلاش کرده و امروز نیز پیشنهاد توقف ۱۲ ساعته درگیری‌ها را دادند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین از ماه مبارک رمضان  شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی  است و از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی، شدت بیشتری پیدا کرده و دهها فلسطینی کشته و زخمی شده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تجاوزهای بی‌وقفه آنان علیه مردم این کشور همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می دهند که در این حملات تاکنون ۹ صهیونیست به هلاکت رسیده و دهها تن زخمی شدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 10:19:16

دسته بندی :