سخنگوی گردان‌های قسام: قدس، نقطه آغاز همه انتفاضه هاست

پنج شنبه 23 اردیبهشت 1400 - 16:52:1
سخنگوی گردان‌های قسام: قدس، نقطه آغاز همه انتفاضه هاست

تهران- الکوثر: سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس‏، قدس را نقطه آغاز همه انتفاضه‌ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره تازه‌ترین تحولات باریکه غزه گفت: قدس محور مبارزه، نماد نبرد‌ها و نقطه آغاز همه انتفاضه‌ها است؛ هر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم و پرداخت خواهیم کرد، فدای مسجد الاقصی و قدس باد.

ابوعبیده با بیان اینکه حتی یک لحظه در تلاش و آماده سازی برای در هم کوبیدن مواضع دشمن درنگ نخواهیم کرد افزود، سلاح ما و تلاش مان برای تقویت قدرت نظامی به دلیل دفاع از سرزمین و ملت فلسطین و دفاع از مقدسات مان است.
وی افزود: شهید شدن گروهی از دلاور مردان گردان‌های قسام و در رأس آن‌ها "باسم عیسی" در این نبرد مسئله عجیبی نیست؛ آنچه این نبرد را متمایز می‌سازد، همبستگی و انسجام ملت ما در همه میدان‌ها و اتفاق نظر آنان درباره راه مقاومت است.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام تصریح کرد، به ملت فلسطین اطمینان می‌دهیم که اقدامات غافلگیر کننده بیشتری علیه دشمن در اختیار داریم که آن‌ها را شاد خواهد کرد. حملات موشکی ما شکنندگی و سست بودن ماهیت دشمن را آشکار کرد. در پاسخ به دشمن هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

حمله به سرزمین‌های اشغالی از آب خوردن برای ما آسان‌تر است

ابوعبیده خطاب به صهیونیست‌ها گفت: سراسر جهان ناکامی و شرمساری شما را مشاهده کرد. قدرت نمایی بزدلانه شما دیدگاه جهانیان را درباره رژیم سست و شکننده شما که زیر حملات موشکی ما به آه و ناله افتاده است، تغییر نمی‌دهد.

وی افزود، اگر مسجد الاقصی در خطر باشد، تصمیم حمله به تل آویو، دیمونا، اسدود، عسقلان، بئر السبع و فراتر از آن از آب خوردن برای ما آسان‌تر است.
سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام تصریح کرد، هر چه می‌خواهید نیرو جمع کنید؛ ما شیوه‌های مختلفی از هلاکت آماده کرده ایم که باعث می‌شود خود را به خاطر ادامه این تجاوزات لعن و نفرین کنید. ما چیزی غیر از شمشیر و آتش برای شما آماده نکرده ایم و آینده تعیین کننده و نشانه راه خواهد بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv


پنج شنبه 23 اردیبهشت 1400 - 16:30:58