توئیت خوش‌بینانه دیپلمات روس درباره مذاکرات امروز وین

جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 17:9:23
توئیت خوش‌بینانه دیپلمات روس درباره مذاکرات امروز وین

تهران- الکوثر: میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، امروز جمعه، اظهار داشت هیئت های شرکت کننده در مذاکرات برجامی در وین آماده هستند برای دستیابی به توافق هر چقدر که لازم باشد در وین بمانند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هیئت ایرانی به سرپرستی عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، روز گذشته عازم وین شد. شامگاه گذشته عراقچی با رافائل گروسی مدیر اژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت وگو کرد. طی چند هفته ی گذشته سه دور مذاکره در باره برجام و بازگشت احتمالی امریکا به این توافق برگزار شده است.
امروز، دور جدید مذاکرات، یعنی چهارمین دور، در چارچوب نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) در گرندهتل شهر وین پایتخت اتریش برگزار شد، و ساعتی پیش به پایان رسید.
به گفته میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، نشست امروز کمیسیون برجام باب ودور جدیدی از گفت و گو ها برای احیای کامل توافق را باز کرد.
میخائیل اولیانوف در حساب توئیتر خود نوشت: "نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) امروز در وین برگزار شد و دور جدیدی از مذاکرات را در زمینه احیای توافق هسته ای گشود. اعضا، تسریع و فشرده کردن روند را ضروری دانستند. هیئت ها، به نظر می رسد، آمادگی دارند تا دستیابی به توفقات لازمه، وین را ترک نکنند". 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 17:8:27