در حمایت از انتفاضه مسجدالاقصی

مقاومت فلسطین بر وحدت موضع در برابر رژیم اشغالگر تاکید کرد

پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 - 23:37:30
مقاومت فلسطین بر وحدت موضع در برابر رژیم اشغالگر تاکید کرد

تهران - الکوثر : مقاومت فلسطینی هشدار فرمانده گردان های القسام به مقامات اشغالگر درمورد تجاوزات اخیررا , به نمایندگی از همه گروه های فلسطینی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بیانیه محمد الضیف فرمانده گردان های القسام شاخه نظامی حماس با استقبال گروه های مختلف فلسطینی روبرو شده است. وی با صدور بیانیه ای تهدید آمیز خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر به اقدامات خصمانه خود در محله الشیخ جراح واقع در قدس اشغالی پایان ندهد, مجبور خواهد شد هزینه گزافی بپردازد.
مقاومت فلسطینی تاکید کرده است که اظهارات محمد الضیف, به نمایندگی از همه گروه های فلسطینی است و این گروه ها آماده اند تا وعده های محمد الضیف را در میدان پیاده و اهالی قدس را یاری کنند.
مشیر المصری از رهبران حماس گفت: پیام محمد الضیف خطاب به مقامات اشغالگر, کاملا آشکار بود, پیام او این است که اجازه نخواهیم داد مردم ما در منطقه الشیخ جراح, طبق نقشه طراحی شده دولت اشغالگر, آواره و از خانه های خود اخراج شوند, همانگونه که اجازه نمی دهیم که شهرک نشینان به مسجد الاقصی هجوم بیاورند زیرا این حماقت هزینه ای سنگین برای صهیونیست ها خواهد داشت, قدس خط قرمز است و رژیم صهیونیستی با آتش بازی می کند زیرا چنین اقداماتی به معنای گذشتن از همه خطوط قرمز است. مقاومت پیام خود را رسانده است و مقامات صهیونیست باید هزینه حماقت های خود را بپردازند.
خالد البطش نیز از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: نبرد با شدت جریان دارد. نتانیاهو تلاش می کند با اقدامات خشونت بار و برافروختن آتش در قدس, باب العامود و صحن های مسجد الاقصی, اعتماد راست افراطی را به خود جلب کند, در حالی که این آتش فقط در قدس برافروخته نخواهد شد, بلکه اطراف آن یعنی شهرک ها و شهرک نشینان صهیونیست را نیز در بر خواهد گرفت و خواهد سوزاند. ما همه تبعات این اقدامات را بر عهده دشمن اشغالگر می دانیم.
ناجی الظاظا کارشناس نظامی فلسطینی هم گفت: آنگاه که محمد الضیف این چنین سخن می گوید, به معنای آن است که پیام های مستقیم و نشانه های آشکاری از آمادگی نظامی وجود دارد و این پیام را به دولت اشغالگر می رساند که بین قدس, غزه و کرانه باختری, وحدت موضع وجود دارد و اشغالگران در صورت هجوم به مسجد الاقصی, باید خود را آماده استقبال از موشک های گروه های مقاومت فلسطینی کنند.


جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)

 


پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 - 19:44:13

دسته بندی :