سرلشکر سلامی : سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد

دو شنبه 30 فروردین 1400 - 16:30:37
سرلشکر سلامی : سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد، گفت: سردار حجازی کسی بود که نهال‌های مقاومت را به مدت ۱۰ سال در سرزمین احساس، ایمان و باور ملت ایران کاشت و نیروی مقاومت بسیج محصول مجاهدت‌های ۱۰ ساله این فرمانده باتدبیر بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در آیین تشییع سردار محمد حسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه، عنوان کرد: سردار سرلشکر شهید سید محمد حسین زاده حجازی پس از بیش از ۴۰ سال مجاهدت پیوسته و حرکت در صراط مستقیم الهی و پس از تجربه میدان‌های سخت و اثرگذاری‌ های تعیین کننده در بنای عظیم مقاومت اسلامی از جبهه‌های دفاع مقدس تا جبهه‌های مقاومت در شرق مدیترانه، به آرزوی بزرگ خود که معراج به عرش اعلی و روزی‌خواری نزد پروردگار بزرگ است، نائل آمد.

وی ادامه داد: شهید حجازی نمونه کاملی از شخصیت کسی است که نجابت و حیا و ادب مردانه را در مکتب اسلام، تجسم می‌بخشید. او تندیس زنده تواضع، فروتنی، وقار، طمانینه و آرامش و صدق نیت و صفای باطن و رخسار و سیمای نورانی بود.

 سردار سلامی با بیان اینکه سردار حجازی مردمی زندگی کرد و با مردم همراه بود و مردم برای او واژه ای مقدس بود، عنوان کرد: او خود را پیش‌مرگ و فدایی این ملت و امت اسلام می‌دانست. اما افق‌های بلند جهاد او به مرزهای ایران ختم نشد، او به لبنان رفت و در آنجا به کمک سید مقاومت سید حسن نصرالله و فرزندان امت اسلام، حزب الله شتافت.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: سردار حجازی در کنار حزب الله نقشه شکست دادن قطعی صهیونیست‌ها را تکمیل کرد و به همراه برادران حزب الله شرایط را برای درهم شکستن رژیم پوسیده صهیونیستی فراهم کرد. صهیونیست‌ها او را در فهرست ترور خود قرار داده بودند و به دنبال موقعیتی بودند تا بتوانند بر این فرمانده بزرگ جبهه اسلام یورش ببرند.

 وی با بیان اینکه سردار حجازی در تمام آزمون‌ها با موفقیت از میدان خارج شد افزود: اسلام با شهادت فرزندان این مکتب بزرگ نه تنها کم فروغ نمی‌شود بلکه شهادت عامل اصلی قدرت ما و نشان‌دهنده وفای به عهد فرزندان این امت است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 30 فروردین 1400 - 16:30:32