عضو پارلمان عراق:

رد پای موساد در انفجار تروریستی بغداد و حمله نینوا

جمعه 27 فروردین 1400 - 10:15:51
رد پای موساد در انفجار تروریستی بغداد و حمله نینوا

تهران - الکوثر : یک عضو پارلمان عراق گفت ، رد پای موساد در حادثه تروریستی انفجار بغداد و حمله به مقر نیروهای الحشد الشعبی در نینوا به وضوح دیده می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن سالم» عضو جنبش عصائب اهل الحق عراق روز پنجشنبه اظهاراشت ، این دو رخداد پس از حادثه هدف قرار گرفتن ستاد اطلاعاتی موساد در اربیل صورت گرفته است و رد پای اسرائیل و جدایی‌طلبان را می‌توان به وضوح در این دو حادثه دید، به گونه‌ای که نیروهای پیشمرگه، تیپ ۳۰ الحشد الشعبی را مورد اصابت راکت قرار دادند و همزمان با آن انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در «الحبیبیه» بغداد رخ داد.

این عضو پارلمان عراق با انتقاد  از سکوت سیاستمداران عراقی نسبت به قضیه وجود مرکز جاسوسی ، ترور و بمب‌گذاری متعلق به موساد در اربیل از دولت و کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق خواست در خصوص این دو جنایت تحقیق  و منطقه کردستان عراق را به دلیل خیانت در این خصوص بازخواست کنند. 

منابع عراقی امروز از دو حمله موشکی به مقر نیروهای «الحشدالشعبی» در «موصل»  و منطقه «باریما» استان «نینوا» درشمال این کشور خبردادند. 

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق نیز عصر امروز اعلام کرد ، در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهرک صدر بغداد ، یک غیرنظامی شهید و ۱۲ تن دیگر مجروح شده‌اند. 

این وقایع و حملات پس از آن صورت میگیرد که سه شنبه شب یک پایگاه اطلاعاتی و عملیات جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال عراق  هدف حمله قرارگرفت.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 27 فروردین 1400 - 10:15:39

دسته بندی :

پربازدیدها