نگرانی صهیونیست‌ها از اقدامات تلافی جویانه ایران

پنج شنبه 26 فروردین 1400 - 17:56:22
نگرانی صهیونیست‌ها از اقدامات تلافی جویانه ایران

تهران - الکوثر : نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از اقدام تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمله اسراییل به تاسیسات هسته ای نطنز ، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه رادیویی «WABC» ضمن طفره‌روی از پذیرش مسئولیت رژیم صهیونیستی در حادثه نطنز ، برای تأمین امنیت  این رژیم درمقابل سخنان تهدید آمیز مقامات ایران T به دولت  «جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا  متوسل شد و گفت، اطمینان دارد بایدن امنیت اسرائیل را در نظر می‌گیرد.

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه از وقوع حادثه‌ در بخشی از شبکه توزیع برق تأسیسات غنی‌سازی نطنز خبر داد.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان و مکانش انجام می‌شود،  اظهارداشت ، سانتریفیوژهایی که  در پی حادثه نطنز از مدار خارج شد از نوع IR1 بود و با سانتریفیوژهای پیشرفته جایگزین می‌شود. 

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران   نیز روز دوشنبه  بر ضرورت حفاظت مناسب از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای در این شرایط حساس تاکید کرد و افزود، صهیونیست‌ها پاسخ خود را در پیشرفت‌های بیشتر هسته‌ای ایران خواهند گرفت.

تاسیسات هسته‌ای نطنز در گذشته نیز مورد حملات  سایبری مشترک امریکا و اسراییل قرار گرفته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 26 فروردین 1400 - 17:56:14